U heeft niets in uw winkelwagen.

Geen producten geselecteerd.

If we don’t have it, you don’t want it
GRATIS levering vanaf €161
Levering binnen de 3 werkdagen

Levering

Levering

Veel gestelde vragen over het bezorgen van uw pakket:

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  • Wat zijn de verzendingskosten?
  • Welke transporteur zorgt voor de aflevering?
  • Ik was niet thuis toen de koerier/postbode langs is geweest, wat nu?
  • Kan ik mijn pakket ook volgen?
  • Mag een minderjarige de zending in ontvangst nemen?
  • Wordt de factuur meegestuurd?
  • Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?
  • Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
  • Kan ik de bestelling ook afhalen?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De bestellingen worden binnen de 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd. U kan de verschillende stappen van uw bestelling online volgen.

Wat zijn de verzendingskosten?

Wij hebben vaste lage verzendkosten van € 6,95 ongeacht de grootte van uw pakket. Bestelt u boven de € 161,- dan is verzending gratis.

Welke transporteur zorgt voor de aflevering?

Voor alle zendingen maken wij gebruik van Bpost. Dankzij hun uitgebreid netwerk komt er elke dag een postbode langs of is er altijd wel een postkantoor of postpunt in uw buurt uw bestelling op u wacht.

Ik was niet thuis toen de koerier/postbode langs is geweest, wat nu?

De koerier/postbode zal een brief bij u in de brievenbus achterlaten met de melding dat het pakketje de volgende dag kan opgehaald worden in het dichtstbijzijnde postkantoor of potspunt.

Kan ik mijn pakket ook volgen?

In het e-mailbericht dat u ontvangt staat een link naar de track & trace website van Bpost. Daar kunt u de verzending van uw pakket volgen.

Mag een minderjarige de zending in ontvangst nemen?

Nee, het is niet mogelijk voor een minderjarige om uw pakket in ontvangst te nemen. De koerier/postbode zal altijd vragen om een handtekening van een meerderjarige. Bij twijfel kan er om legitimatie gevraagd worden.

Wordt de factuur meegestuurd?

Nee, deze krijgt u per e-mail toegestuurd. Wij voegen wel een pakbon mee bij uw zending met daarop vermeld welke producten er in het pakket zitten met de bijhorende bedragen.

Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice. U kunt ons mailen op ginroom@edwardz.be of bellen naar 0472 62 82 43 (maandag tot vrijdag van 10u tot 13u). Wij zullen u in de meeste gevallen vragen om het pakket te retourneren en wij sturen u dan indien mogelijk direct een vervangend product. Het retourneren is gratis. Is uw product niet meer leverbaar dan krijgt u de mogelijkheid voor eenzelfde bedrag een andere product uit te zoeken of u kunt er voor kiezen om het betaalde bedrag in zijn geheel teruggestort te krijgen.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Bij het bestellen van uw producten kunt u een afwijkend leveringsadres ingeven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is niet mogelijk uw bestelling af te halen. Voor dringende bestellingen neemt u best contact op met de helpdesk op 0472 62 82 43.

Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze shop te bezoeken.